Friday, October 17, 2014

oneFM Public Service Announcement

星期三宝石姐牛一,回娘家吃饭。哥哥和弟弟问我是不是当 DJ 了,因为他们在电台听到我的声音,当事人听得一头雾水。

后来搞清楚了,才知道原来他们指的就是我和最受欢迎男艺人 Jack 叶朝明一起录制的公益广告,一共有三个,宣扬正面心态。

人妻还没听到那个去看大夫的,朋友都说认不出我的声音。以下这三篇稿都是出自明爷手笔。
 

明爷,你好 man 啊

心态(一)
好多人认为吃亏咪等于做傻仔?咁又未必,生活中能够吃亏的人,往往都係最聪明嘅。

係啊,其实佢係一种极富有智慧和想像力嘅一种隐性投资。如果你可以蚀底一D,咁自自然然,你係结识朋友当中就可以更加拉近距离、和谐关系,铺就人脉。

人脉广,做起咩事上来都方便好多,帮你嘅人就会更多更多,咁最后你係蚀定赚呢?

你好,我係 Jack 叶朝明。我係 Shuben 刘淑敏,一齐同你蚀住赚!

(编注: 由于时间关系,以上公益广告缩短咗。)

【喫亏是福】 是清代书画家、文学家郑板桥的一句名言。他说:『 满者损之机,亏者盈之渐。损于已则益于彼,外得人情之平,内得我心之安,即平且安,福即在是矣。』

心态 (二) * DJ 兼作者还要强调是快版演绎
A: 大夫,我胸口一闷,条气唔顺,俾人激亲,你帮我睇睇。
B: 噢,你唔够大气啫。
A: 大气?乜来噶?
B:大气,是一种谦虚。大气,是一种忍让,是一种境界。有大气的人在举手头足间都散发出幽兰般的清雅、竹子般的气节、寒梅般的品味;大气,会让一个人在为人处世上稳健持重,挥洒自如。
A:大夫啊,你究竟係大夫定大师啊?
B: 大气,要记住大气……

你好,我係 Jack 叶朝明。我係 Shuben 刘淑敏,同你做个有气度之人。

(编注: 由于时间关系,以上公益广告缩短咗。)

心态 (三)
点解D小朋友可以咁单纯地开心?又点解我地冇以前咁开心呢?
我地追求财富,少咗价值观。
我地讲得太多,俾嘅爱太少。
我地嘅收入增加,但幸福感减少。
我地嘅时代自由,但係心灵受到捆绑。

多与少,得与失在于你点睇,快乐唔一定常有,但係唔快乐係皆因心态。

你好,我係 Jack 叶朝明。我係 Shuben 刘淑敏,同你做返个开心嘅人。

明爷说得甚是,请大家一齐做个正面精,保持最佳心态,迎向光明前途。 (笑~)


如有雷同,纯属巧合

No comments: