Thursday, December 17, 2009

Yishun 749

昨天人困在这里。没有手机,无法上网,在这个资讯时代算是与世隔绝了。

…… 直到吉姆来搭救我才重见天日。过于依赖不但是一种生活病态,也是我的悲哀。唉~

今天的任务是独自到 VivoCity 找雪玲,好像很好玩又刺激喔!哈哈,祝我好运吧!

1. Take MRT to Dhoby Ghaut.
2. Got to transfer to Northeast line, walk a distance and take elevators down...
3. Then take a train to Harbourfront station reach Vivocity!
4. After coming out of the station, keep to the left and follow the crowd into the mall...
5. When reach the mall at basement, turn to the left and take the elevator up to 1st level.
6. When come up from the escalator, walk all the way straight... pass by Tangs, Pedder Red and finally see Gap in front...

然后,安蒂书本要买帅帅的衣服送给双胞宝宝安哥 Leo 付钱,谢谢。



如有雷同,纯属巧

9 comments:

猫咪 said...

欢迎外星人来新~
可惜猫咪开始上班了,不然就可以陪外星人。

我是佩佩 said...

去Vivo最重要是要带钱!!!哇哈哈

家勤 said...

Vivo是我每天到工作必经的地方,呵呵!

茉莉 said...

你是不是打算嫁人之后從此在部落格圈消聲滅跡?

茉莉 said...

梁太太,
結婚收到的紅包算了嗎?
金器現在很好價。
可以bin在床底下。

博客FUN店 said...

婚后怎么搬去SG长居了?
去年我也去过Vivo!

gRace said...

来新加坡玩吗?

paul lee said...

茉莉:
她应该是努力做人。。
三年抱俩咧。。加油!

King Kong said...

Vivocity是蛮好shopping的地方。