Tuesday, August 7, 2007

Shuben is in the house!

这是我自己写给自己的饶舌歌词…… (有一点点黄明志啦)

各位观众你们好!我是十三号的 Shuben Low 。

Shuben is in the house! Shuben is in the house!

虽然,我没有美美的脸。

没有大大的奶奶(福建)。

没有 Model 的身材,西北够力。

在这里,我只想好好表现我自己。

我想出人头地,我想要为爸妈争口气。

我还想要很多的 Gucci 和 LV。

我告诉自己年纪不是问题。

但是,需要付出很多的努力。

我不怕别人笑我不自量力。

因为我有很多朋友的鼓励,

因为我的家人和我在一起……

失败了可以重头做起。

做人最重要的是:勇敢面对自己!

谢谢你们的鼓励,我会继续努力。

谢谢你们的鼓励,我会继续努力。

这些话出自我的一片真心。

我想要出名,我想要当明星,有什么不可以?

做人千万不要对自己怀疑。

大明星,有什么了不起?!


以下是英文翻译给那些红毛鬼和红毛屎评审读的。

Hello everybody, my name is Shuben, contestant number 13.

Shuben is in the house! Shuben is in the house!

I don’t have a pretty face.

I don’t have big boobs.

I don’t have voluptuous figure like a model.

I am here to show my best!

I want to be famous; I want to make my parents feel proud.

I also want to have a lot of Gucci and LV.

I tell myself that age does not a matter.

All I need to do is work harder.

I don’t care if people make fun of me…

Because I have many friends that stand by me. My family is with me…

If I fail, I can restart.

Thanks for supporting me as I’ll try my best.

Thanks for supporting me as I’ll try my best.

All these are from the bottom of my heart.

I just want to be famous.

I just want to be a superstar.

Why can’t I?

I have no fears. (No doubt on yourselves.)

They said I can’t rap but, this is the best I can.



如有雷同,纯属巧合

7 comments:

雷門 said...

是不是mp3? 如果是,寄给我,我帮你弄。

shooling said...

第一次,感覺我的妹妹長大了....

加油加油..不管成敗,你的勇敢與努力,已經令家人感到光榮了。

爱美丽 said...

勇敢追梦的人最伟大.

马铃薯比基尼妹妹 said...

加油!!!!!!!!!!

et Shuben™ said...

Raymond
已经寄给你了,谢谢咯!我真的很想把这个Hip Hop 音乐贴上去以示感激别人的热心。

等我录了这首歌 (加上音乐 rap 出来的) 再贴上来和大家分享。不过,不要笑因为我唱歌不好听。

爱美丽
我是吃饱没事做才做些东西的啦!

人生留白,我会闷死。


谢谢!!!!!!!!!

Je said...

边度?边度?

我要听,我要听

Anonymous said...

西北够力!